Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką wraz z otrzymaną fakturą. Prosimy o dopisanie na odwrocie faktury słowa reklamacja i podanie przyczyny reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.
Reklamacje materiału roślinnego
1. Reklamacje ilościowe i jakościowe dostarczonego materiału roślinnego przyjmujemy w terminie do 2 dni od daty otrzymania przesyłki przez Kupującego.
2.  Sprzedawca dostarcza Kupującemu towar wysokiej jakości, wolny od wad. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy wzrost i rozwój roślin, który jest wynikiem uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i wszystkich innych spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej, w tym czynnikami atmosferycznymi; lub też są wynikiem zaniechania właściwej pielęgnacji roślin przez Kupującego (np. brak systematycznego podlewania).
3. Sprzedawca nie ma obowiązku przeszkolenia Kupującego w zakresie właściwej pielęgnacji zakupionych Towarów (np. jak często należy podlewać roślinę). Kupujący zobowiązany jest uczynić to na własną rękę, koszt i ryzyko.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Zwrot pieniędzy:
Zwrot pieniędzy wynikający z reklamacji zostanie dokonany w ciągu 14 dni po weryfikacji przesyłki przez obsługę działu zwrotów i reklamacji przelewem bankowym.